TV på söndagar

Jag vill, jag vill ha tillbaka Sopranos!!! Eller ännu hellre någonting helt nytt som är lika bra och definierande!!! Mad Men är jättebra men Sopranos var BÄST. Bättre än allt annat som har sänts i tv. Antingen förstår man det eller så gör man inte det. Jag vill se det tablålagt på söndagkvällen. Jag vill ha fler Sopranos-avsnitt fast ändå inte! Det tog ju minst sagt SLUT när det väl tog slut. Jag vill alltså inte se repriser. Jag har aldrig varit personen som sitter och tittar på tv-serier(eller filmer för den delen) om och om igen. Varför vet jag inte.
För de som älskar repriser och Beck kan jag också meddela att Pojken i glaskupan visas i fyran i kväll. Vad är det de vill uppnå med detta ständiga Beck-repriserande? Att alla i Sverige ska lära sig alla avsnitten utantill, som i Kalle Anka och hans vänner på julafton? Ge mig dina tv-val på söndagskvällarna och jag ska tala om vem du är! Konstigaste tablåkrocken är Starke man och Agenda. Är det inte så att väldigt många av de som tittar på Agenda tycker att det korrumperade och inskränkta kommunalrådet också är roligt. Varför ligger inte Starke man klockan åtta? Och nej jag vet naturligtvis inte att det finns någonting som heter SVT Play. Det är inte grejen! Det är så mycket annat som man alltid måste uppsöka, och då kanske man inte vill uppsöka "förra veckans avsnitt av Starke man" Så roligt är det inte! På söndagar(inte minst den här tiden på året) vill man bara åka med i tablån. Klockan 22 tittar man för övrigt på Dokument utifrån.

Brian Enos julfest?


Och Bryan Ferry är årets H&M-tomte. HO HO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0