Avsky och avrätta samtiden

Facebook och Google – av mähän för mähän(det är ett misstag i evolutionen att människor utan genfel har tvingats använda dessa tjänster). Nu kan man tydligen inte längre logga in på ett Youtube-konto utan ett Google-dito.
Jag har upplysningsvis ett Google-konto(som jag dock inte är så pigg på att använda eftersom att Google och Facebook ÄR Satan, förklädd till något ytterst blahaigt) som jag kommer ihåg mitt lösenord till, men det räcker tydligen inte att komma ihåg sitt lösenord?!?!?! Eller? Man ska tvingas komma ihåg samma lösenord som Google har hittat på - åt Youtube?!

Edit: Nu har jag gjort helt fel, men enligt Google gjort helt rätt. Kan inte någon skjuta Mark Zuckerberg och idioterna som tjäntar pengar på Google? Det vore inte mord, det vore att göra drygt 6 miljarder människor en stor tjänst.

Edit 2: Eller nej, nu har jag fått en kod – som tydligen är felaktig. Kan man säga upp sig från internet helt och hållet? Jag är trött på skiten.

Edit 3: Nu fick jag (helt plötsligt) en annan verifieringskod!!

Edit 4: Den nya verifieringskoden fungerar naturligtvis inte . Nu väntar jag med spänning på nästa verifieringskod. Jag är inte längre förbannad, bara apatisk. Skänk internet till u-länderna! De verkar ju i alla fall ha någon slags nytta av det när de ska göra sina statskupper. (Det nya heta för den civiliserade världen måste ju vara att den här skiten ska bort!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0