Aldrig de mötas

Jag bor alltså tillfälligt och för första gången i mitt liv i Söderort. Och det är precis som jag alltid har trott att det ska vara.
Smakprov från kvarterskrogen i (den upplyssningvis "bättre") söderförorten:
Jag har ställt mig i den där bostadskön, och om det(antagligen äktenskapet, redaktionens anmärkning) inte skulle gå åt helvete så kan ju dottern få lägenheten. Hon är bara 14 så hon har mycket kvar att genomlida...

Vad man brukar diskutera i Norrort den här tiden på året?
Tja, nyförvärv i AIK samt vart i Åre det är bäst att bo på sportlovet...

Vilken topplista vill man ha härnäst? De mest överskattade albumen genom tiderna, (De enda) 60-talsalbumen man minns, eller någonting helt annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0