AVGÅ KUNG BORE!

Det är de små skillnaderna som gör det.
Att skotta sig ur en parkeringsplats är liksom någonting som man ibland får räkna med om man bor på de här breddgraderna. Men att skotta sig IN I EN PARKERINGSPLATS?!
Där går gränsen, även med arktiska mått mätt.

Kebabtoppen(i Sverige):
1) Landsortstäder med i stort sett kebabmonopol(paradoxalt nog)
2) Centrala Stockholm
3) Norrort

Inte ens nära:
Söderort

Sushitoppen(i Sverige):

1) Sushimetropolen Uppsala(kan man fiska tonfisk i Sunnersta?) - AKA lilla Nagasaki
2) Det är frågan...
Inte ens nära:
Landsortsstäder(utom Uppsala) med i stort sett sushimonopol(dubbelt paradoxalt nog)

Hur länge ska man behöva återanvända den här spellistan egentligen? Jag hade alltså inte tänkt mig själv att jag skulle sitta fast i en snödriva. Även om det var sitta fast i en snödriva som var inspirationen från början. Jag kanske måste göra en Snödriva 2.

AVGÅ KUNG BORE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0