CHOCKEN!(Obs! Ofolklig ironiattack)

MEN ERA JÄVLA TÖNTAR!(hela svenska folket)
Blir ni chockade nu över att Ingvar Kamprad, en av världens rikaste människor alltså INTE är Jokkmokks-Jokke, eller valfri karaktär i Astrid Lindgren-bok?

Själv har jag alltid hatat Ikea(och den vidriga jävla banken som jag mot min vilja har haft att göra med den senaste tiden).

Det kanske är ett problem att det här unkna slit och släng-företaget är så pass synonymt med Sverige trots allt.

Mina känslor för Ikea påverkas inte det minsta av dagens "avslöjande" ska tilläggas. Jag är nämligen tillräckligt kritiskt tänkade för att förstå att Kamprad är den största bluffen i Sverige någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0