Ännu mer förundran...

Det är mulet och jag har ingenting annat att skriva om(ja, vi lider med Norge, men det får man ju minst sagt nog av på annat håll). Så jag fortsätter mitt storögda iakktagande av var tusan jag egentligen har hamnat(jag har fortfarande som synes är inte riktigt greppat den här stan). Jag hamnade på den här sidan när jag yrkesgooglade på något eller någon. Så jag blev intresserad och ställde mig frågan om man här kanske kunde sparka in någon öppen dörr. Ni kan ju prova att skriva in "jämförbar stad" i sökkolumnen. Förslagsvis Växjö, Jönköping, Falun och jämföra med antalet träffar man får på Halmstad (det kommer till och med nya ansikten där allt eftersom man klickar på dem. Vad tusan gör alla dessa människor till vardags? Det skulle jag vilja veta...). I övrigt vilar jag min påse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0