Att miljöskadas

Den här blandningen av människor är en chock efter två månader i Halmstad! När Attacks gamla klassiker dånar över etablissemanget väntar jag mig numera att 300 identiska människor(varav 200 kvinnliga blondiner i jeansshorts)  studsar upp som på en given signal i någon slags spontant koordinerad..dans...

Här var det ju någon riktigt skum blandning av tatuerad arbetarklass, bosnier, medelsvenssons och, tja..godsägare...(och ingen av dem direkt studsade upp...)

Nu tänkte jag att jag skulle göra en del imorrn också, därav min tidiga exit från detta ställe(det skulle inte minst vara intressant att se hur attityderna var mellan dessa grupper strax innan stängning...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0