Bort!

Åhus, Simrishamn och/eller Ystad. Finns det inte ett ledigt rum i någon av södra Skånes kustorter i helgen? Jag får "närliggande förslag" på Kristianstad och Lund. Inte något större fel på de städerna i vanliga fall. Men INGEN har någonsin åkt frivilligt till Lund i juli. Jag lovar. Jag vill se havet!

Man kan tycka att jag är sjukt förutsägbar i mina Hanö-buktspreferenser, typ en parodi på mig själv.

Men jag pallar inte vara i monostaden Halmstad, eller för den delen buskisstaden Falkenberg eller sanddynen Laholm. Hur kan dessa torftiga orter vara bland landets mest besökta WHAT SO EVER?! (Stockholmsområdet i juli lär ju vara typ det näst tråkigaste som finns, så "hemåt" tänker jag inte heller åka)

Nu spelar de Mr Saxobeat igen, och tjuter ikapp med fiskmåsarna. Det är alltså måndag på Hallandskusten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0