Över Rönne å och ut...

Jag är ju relativ sett trött på allt, och har varit så en längre tid. Jag är riktigt trött även just nu. Det finns liksom ingenting intressant som jag bryr mig om. Dock. I "quality of life"-meckat Ängelholm ligger det tamejfan någon slags Ibiza-installation vid järnvägsstationen. För de avvikare som inte har haft vett att träffa sin äkta hälft(för all jävla framtid) vid Lunds universitet för många terminer sedan. Hur sjukt är det inte att Ängelholm(utan turisterna!) har en relativt sett bättre(eller i alla fall lika bra) nattklubb än Halmstad, som ju bygger hela sin identitet på nattklubbarna och turisterna. Som sagt, det är bara mitt fel. Allt är tråkigt. Det är inte någon annans fel. Men det är å andra sidan inte så många som vet att det är så mycket som är fel. Dock, om man måste bo någonstans så kan man nog faktiskt inte bo bättre än här. Till och med promenaden hem mitt i natten när jag var på så här dåligt humör var svår att inte tycka om(man fick ju gå över Rönne å, eller vad det nu heter...). Doftade sånt där som folk brukar plocka med sig hem från Medelhavet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0