?!?!?!

Coco Jambo har alltså visats drygt 45 miljoner gånger. Det finns ingen rim och ranson i dessa siffor. Att diskutera antal visningar i förhållande till kvalitet är ju naturligtvis fullständigt menlöst. Men den betydligt större, och minst lika vidriga eurodiscohiten Haddaway - What Is Love? har alltså visats drygt 3 miljoner gånger. Så vilka är ni som tvångsmässigt om och om igen se på Coco Jambo-videon?

( Det är en robot som ser på Justin Bieber och Lady Gaga, det måste vara därför de har runt EN MILJARD visningar, dock tror jag att de kommer att ha få visningar om tio år.)

Det är inte jag.

Jag länkades dit genom..

..den här Blümchen-låten (kör discoremixen istället vetja!) som på samma tema är riktigt underskattad. Hon är från Hamburg, men jag var fullständigt övertygad om att hon var från Bayern. Människor schamponerade i biltvätt liksom! BMW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0