Ministry of Upphovsrätt...

Nu har Ministry of Upphovsrätt röjt loss bland samtliga årets Glastonbury-klipp. Det var inte oväntat, men ändå.

I dag besökte jag Helsingborg(är kompledig). Herregud vilken stor del "Hammarby sjöstad"/"Västra hamnen" utgör av själva staden där.  Jag vill ändå påstå att projektets genomförande känns mer lyckat i den nordskånska metropolen än på de flesta andra ställen där liknande projekt har genomförts. Stadsdelen länkar ju liksom ihop hamnområdet med det där kulturhuset och det stora havsbadområdet mitt i stan, och blir därmed lite mer levande. Annars tycker jag att det verkar trevligt att bo på Råå. Men en av huvudpoängerna med att eventuellt någon gång i framtiden köpa bostad i Sverige utanför Stockholm är ju att det ska vara betydligt billigare än huvudstaden. Det är det ju nu inte i det där gamla fiskeläget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0