Mycket mer av både västkusten och festivaler

Och apropå festivaler. Jag blev i går erbjuden att byta augustihelg med någon. Detta innebär att jag ska på Way Out West. Jag vill bara klargöra, apropå någonting som jag har för mig att jag behandlade förra sommaren, det är alltså fortfarande INTE okej att i egenskap av journalistjävel typ 25-32 försöka byta bort Way Out West-helgen. Då är man en parodi på sig själv. Om man däremot får den serverad i ett bytesförslag så kan man med gott samvete tacka ja. Då är man en god samhällsmedborgare. Jag ska alltså se Prince, Ariel Pinks Haunted Graffiti och Pulp då de tydligen överträffat förväntingarna i år(inklusive Glastonbury i helgen). Eventuellt lite annat också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0