Jahaja(HERREGUD!!!)/Varför spelar dom musik från Rumänien?

Det verkar onekligen bli ett URSTARKT år för fenomenet SOMMARPLÅGAN i år! Det är ju för fan BARA låtar ur den "genren" på Itunes topplista nu. Jag menar en hyfsat normal sommar(typ förra året, då var ju "sommarplågorna" enligt de flesta inte ens plågsamma utan bra) hade kanske Timbuktu, Birds och kanske någon annan typisk P3-låt haft en chans på en pallplats.

Jag konstaterade ju redan i mars att så mycket hål i huvet som det här är, så mycket hål i huvet kan det nog inte bli. Och trodde väl därmed att den skulle bli svårslagen, trots att den kom så tidigt.

Sedan kom ju som bekant den här och den här.

Men jag tror faktiskt att den här tar röset! Herregud, herregud, HERREGUD! Jag vet inte HUR många gånger jag hörde den i helgen.

Dessutom det här, det här och hela den där Maggio-skivan som har pågått överallt hela tiden sedan den kom ut. AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
Det här har nog till och chansen att slå alla sommarplågeårs moder 2004(Hej, hej Monika, Tröjlåten OCH "Majahi majaho!" bara för att nämna några från detta "guldår").

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0