Vintern dör och allsvenskan börjar

Har lagt bort det succéartade hockeyslutspelet till förmån för den allsvenska fotbollspremiären. Och inför det sistnämnda gör jag tradtionsenligt en spellista. Någonting som också har blivit en tradition är att Anna Järvinen släpper en ny skiva lagom till fotbollspremiären. Och den innehåller precis lika mycket vår som när det senast begav sig 2009. En säsong som ju slutade "ganska" bra för AIK...

Någonting som jag också märkte i samband med att jag satte ihop den traditionsenliga spellistan(traditionsenligt innehållande Anna Järvinen och även Primal Scream samt The Specials, har jag för mig) är den första skivan jag kan ha missat till min 80-talslista – This Nations Saving Grace. Men den hade ändå inte varit aktuell för topp tio, så därmed ingen större tabbe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0