Ett stort steg för, ja?!

Jag tänker, funderar, klickar runt, tänker, tänker, klickar runt, funderar. Men jag förstår inte vad som är så fantastiskt med den här nya Ipod-funktionen i Spotify. Det kanske helt enkelt inte passar mina "behov".
Om man ska importera spellistan till sin Ipod så måste man ju ändå köpa musiken, och då kan man väl lika gärna köpa den antingen i Itunes, eller genom att importera musiken från någon inköpt skiva. Dessutom så är det kanske bara en tredjedel av mina spellistor som jag gör för att jag vill lyssna på låtarna i just den följden. Annars är det mest något skruvat "minsta gemensamma nämnare" eller en spellista som gäller typ för ett enda tillfälle, eller en spellista som helt enkelt är roligare att sätta ihop än att lyssna på. Även när jag lyssnar på musik på min Ipod lyssnar jag för övrigt nuförtiden mest på hela album.

(Med anledning av föregående inlägg)
Sveriges roligaste människor är för ännu mer övrigt:
1) Henrik Schyffert
(2011 kan man liksom släpa in honom varsomhelst och det blir fantastisk tv, radio eller vad det nu är)
2) Peter Wahlbeck
(dito)
3) Mauro Scocco
(en fantastisk prestation, inte minst för att han inte jobbar med att vara rolig)

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0