Jag brukar inte vara sån men...

..det här kan vara det sämsta mailet jag någonsin har sett.

Till alla som sökt sommarjobb!

Många har redan fått jobb på någon av de tidningar vi samarbetar med. Några har fått jobb på annat håll.

Vi är fortfarande inte helt klara med sommarens rekrytering men närmar oss slutet.
Nu återstår bara enstaka veckor och vi vill därför lämna besked nu så du kan börja fundera och kanske göra andra planer för sommaren.

Tack ännu en gång för din ansökan. 
Och ha en riktigt skön sommar!


Skicka i stället ett mejl när ni är färdiga då, åsnor! Det här ser nämligen ut som att Google översätt har översatt någonting från polska. För rekryteringsbolagets egen skull så nämner jag inte vilket det är.

I övrigt är jag i Köpenhamn. 2 miljoner människor fast lugnt som i en stad med knappt några invånare alls. Det är betyldigt mer stressigt i Malmö som väl är cikra en tiondel så stor. Fascinerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0