Ridå!

Men snälla kan jag inte få läsa en (att ganska många som kommenterar artikeln verkar tycka att den är "mycket bra" och "uppfriskande" får mig att förlora hoppet om mänskligheten i Sverige 2011, typ) artikel till där någon 35-årig lagom chic kvinna ur slentrianindie-svängen skriver om de lika tråkiga männen "i alla åldrar" som "avgudar" Bob Dylan!? Utan dessa båda kategorier människor i vår närhet hade Sverige(för det är bara i DN och SvD jag har sett denna "artikeltyp", inte i något utländskt medium) varit BETYDLIGT mer vitalt. Dessa båda "ytterligheter"(om det nu är frågan om det, det är väl snarare väldigt, väldigt mittfåra båda delarna...) skulle jag så gärna vilja slippa se ta mer plats i offentligheten.

Jag skiter fullständigt i era personliga jävla förhållanden till olika artister! Det finns några få som klarar av att skriva personligt om diverse ikoner, och ändå få med ett visst givande innehåll/mervärde för människor som inte är dumma i huvudet. Men det förutsätter oftast att man inte har vuxit upp i en svensk småstad. Sorry för att vara elak i överkant. Men jag tror faktiskt att någon behöver tala om detta faktum för artikelförfattarna. De kan ju vara bra på andra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0