I KBH

Fascinerande att min bar spelar min låt (ingen låt är mer jag, några är i närheten, men ingen låt är mer jag) precis när jag kommer in genom dörrarna. Dock mindre lustigt att min bar spelar några låtar från definitivt, kanske (börjar det blir rätt igen, är baren steget före, många steg efter, eller bryr de sig i antisvensk anda helt enklet inte? För att undvika missförstånd. Just den låten kommer alltid att vara fantastisk) senare under kvällen. Men det kommer ju aldrig nånsin vara perfekt, ey!(eller?)

I övrigt. Jag(JAG som aldrig har tagit någonting på allvar i hela mitt liv, typ) frågade på fullt allvar en människa som jag har förtroende för(nåväl) om det kommer att finnas oliver i baren(för dry martini, åsnor!) på Swedbank Arena i Solna, eller bara på den superduperinavlade bajen-varianten vid Globen.
Det här är svaret jag får:

Tobias: Jajamänsan. Båda kommer tillhandahålla bär med olivsmak. Men vill du uppleva kräm dö la kräm så kommer Norrkioskers genmanipulerade oliver i fem olika nyanser och med den rätta, allra krämigaste milda bouquetten från Exxon Valdez, au naturelle, vara att föredra.

Vänliga hälsningar / Sune H.


PS. Solna station - möjligheternas plats


Hejhopp, snoppen opp!

A I K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0