ALLA har kört fast.

Drygt en och en halv månad kvar av 2011. Ska det hända någonting intressant och lite upphetsande detta år som faktiskt är någonting bra?
Så här långt är det nog det sämsta och på alla sätt mest ointressanta året jag har varit med om(det har ju hänt en hel del "intressanta" saker i världen, men knappt någonting positivt. Oh, visst ja! Den "arabiska våren"?! Är det verkligen någon som innerst inne tror att det blir någon skillnad? Jag tror inte det.).  Slår till och med det tidigare bottenrekordet från 2001.  Jag kan så här långt inte komma på någonting jag vill ta med mig från detta år. Vare sig från omvärlden eller on a more personal level, så att säga. Jag känner mig fysiskt och mentalt ganska stark. Det är det enda positiva jag kan komma på. Men det är ju inte speciellt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0