Byt bank!!!!!!!!!!(Herregud...)

Björn Wahlrooooooooooooos ditt gamla kommunistkräk och felknullade efterblivna mumintroll. Sätt dig i din värdelösa jävla underpresterande skitbank och gå under!

Nu var det ju nära att den kroniskt misskötta gamla Nordbanken(alltså nuvarande Nordea, efter en sammanslagning med det lika usla finska Merita) gick under på 90-talet i samband med svenska bankkrisen(men då kunde ju tyvärr inte Björn Wahlroooooooooos gå under tillsammans med den, eftersom att han inte var där då). Då fick svenska skattepengar rädda banken, vilket altså är anledningen till att staten fortfarande är delägare i den här ruttna skitbanken. Jag är själv kund i Nordea, vilket jag har för mig har att göra med att jag har släkt som arbetar där. Jag har många gånger dock tänkt byta bank, men det är ju så fruktansvärt krångligt, varför det aldrig har blivit av. Men nu lovar jag. Det där arroganta uttalandet från "styrelseordföranden" var droppen.

"Faktiskt inte svensk"

Nähä? Är det sant.

Jag väljer för övrigt troligtvis gamla, försiktiga, kompetenta Handelsbanken när jag nu slipper "finskt inflytande" över mina tillgångar. Det är nog den enda av de svenska "storbankerna" som förtjänar att ha några kunder över huvud taget...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0