Oh dear...

Är det här The Trip "det nya" som alla i Sverige måste ta till sig olika snabbt och i varierande grad fatta vad det egentligen handlar om?
Jag hatar "koll". Det är det värsta jag vet. Jag vill inte ha mer "koll", jag vill för fan ha MINDRE "koll". Men The Trip(hela tv-serien) såg jag för mer än ETT ÅR sedan(på snabb rekommendation via Lokko). Sedan följde ett antal människor som i någon slags mindre Mad Men/The Wire-omfattning skulle hobbyanalysera serien i diverse spalter, och för all del över en och annan drink.

Jaja, Nu har serien uppenbarligen börjat sändas på Johan Cronemans tjock-tv och därför måste den(tyvärr allt sämre) tv-kolumnisten skriva om det. Så okej då. "Spetsen", Johan, är inte "vad är det för gräslig musik vi lyssnar på?". Utan why are we listening top this? Alltså Atmosphere med Joy Division i den där välutrustade Range Rovern på väg "norrut" från London...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0