Bara England(igen...)

"People confuse the subject of a joke with the target of a joke."
Ett av vår tids stora bekymmer. Trots dagens gigantiska utbud av allting saknar allt för många en förmåga till lateralt tänkande. Och när jag ändå är inne på det. Jag hoppas verkligen att Gervais nya serie kommer upp i samma höjder som främst Extras. De projekten han har hållit på med de senaste åren har jag faktiskt inte varit alltför road/tilltalad av.

Och när jag ändå är inne på The Grauniads hemsida kan jag lika gärna passa på att länka till det här. Upplysning om nutidshistoria kan aldrig vara fel.

Men dagens låt är den här, från en annan del av det historiska brittiska elektroniska musiklandskapets marker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0