Våga säg ifrån!

Jag såg Kobra igår och är inte ett dugg överraskad över att det är just Financial Times som har tillräcklig integritet för att inte gå med på alla villkor som Apple dikterar.

Jag väljer sedan en tid tillbaka (i ännu större utsträckning än förut) alltid det tyngsta, mest tidlösa och minst trendängsliga. Då och då tittar jag in akvariet som är den lokala svenska Twitterstormen, som jag antingen förfäras över eller (hån)skrattar åt.

Konservatismen är det enda som står emot allt elände och som också kan skilja på de bra innovationerna och de (i allt större utsträckning) löjeväckande "innovationerna".

Allvarligt. Det är redan obehagligt(hur allt geggas ihop utan tydliga gränsdragningar för vad som är vad). Fler behöver bli på sin vakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0