Hallå!!!!!("Taken by surpise, I can´t believe my eyes")

Har kvällstidningarna glömt bort att Så mycket bättre!(!!!!!!!!!!!!) börjar på tv ikväll? Vad är det som har hänt?(!!!!!!). Knappt en artikel har jag sett på nätet ännu?(!!!!!!!!!!!). Har de helt slutat med att skriva inför-artiklar om tv-program? (Den här iakttagelsen kommer man väl kanske få äta upp imorgon, misstänker jag)
Jag gillar i och för sig (NOT!) artikel/krönikergenren "det här var på tv igår och/eller så här tycker JAG om det som var på tv igår". Svensk journalistik i ett nötskal. Jaha? Jaja. Via den tappra, stora morgontidningen som ju, om man ska vara lite snäll, inte direkt är "uppe med tuppen" alla gånger nås jag av chockbeskedet att Laleh ikväll ska göra en LÅNGSAM version av Just nu!(!!!!).

En långsam version av Just nu!(!!!!!!!!!!). Vad fan är detta?(!!!!!!!) Jag kommer ihåg när jag som sjuåring(?!) var på Rocktåget 91(?), då gick den så snabbt att man knappt hörde vad det var.(Ett franskt snabbtåg?) Överljudshastighet.

Allra bäst är ändå de här engelska versionerna Ledin har gjort av några av sina allra största hits. DIREKTÖVERSÄTTNING(!!!!!!) OmgOmgOmg!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0