Upplev samtiden genom P3

Jag vill vidare från min bilresa konstatera att radiokanalen P3 var lika uselt som senast jag körde bil långt(vilket är enda gången jag lyssnar på kanalen eftersom att man riskerar att somna när man lyssnar på P1 för länge och kör bil långt). Ett tillägg dock. ALL musik. Precis ALL musik. Inte bara majoriteten utan ALL nyproducerad musik som finns i offentligheten nuförtiden låter som att den ska synkas med en rökmaskin. Alltså housemusik inom citationstecken. Fullständigt bedrövligt ljud som är så långt ifrån house man kan komma. Coldplay, Maroon 5 tamjefan alla gör autontunead housemusik inom citationstecken för människor som använder för mycket hårvårds samt hudvårdsprodukter och är per definition total ointressanta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Couldn't agree more.

2011-09-06 @ 13:57:29
URL: http://emmanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0