Våga välj!

Hübinette var ett helt obegripligt program(nästan lika obegripligt som gästen Ola Lindholms sätt att hantera "knarkstormen") . Antingen ska det vara en talkshow i ordets rätta bemärkelse med mycket mindre allvarligt anslag, eller så ska det vara hardtalk där gästerna verkligen ställs mot väggen och får svara på tuffa frågor. Det här var någonstans mitt emellan och fungerade inte alls. Och då tyckte jag upplysningsvis att Hübinette oftast var bra i Agenda.

*Jag inspirerades av den här helt fantastiska Abba-recensionen som jag länkade tidigare till och gjorde en helt egen "Abba Gold".
Waterloo är för övrigt den allra mest populära karaokelåten i Storbritannien, Mamma Mia(som jag faktiskt inte har sett)  är(har jag för mig) den näst mest sålda DVD-filmen i någonsin i Storbritannien. Och själva Abba Gold är den tredje mest sålda skivan någonsin i samma land. Efter Queens Greatest Hits och Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band. Ganska mäktigt facit för Benny and Bjorn ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0