Skamligt usla

Fy fan vad dåliga alla jävla skit-sossar är. Det har ingenting med ideologi att göra(tvärtom skulle jag bli glad av att höra någon yttra något intelligent eller spännande oberoende av vilken ideologi denna människa har i grunden). Men skit-sossarna är skitdåliga och har inte ett skit med forna tiders raka, ärliga och respektingivande sossar att göra.

Och ni som tror att sossarnas kris har något med media att göra kan ju typ drunkna eller nåt. NI är en kraftigt bidragande orsak till krisen. Detta idéfattiga, självömkande jävla skit. Kom med en bra idé eller håll käften! Jävla sopor!

Edit: Nu i Agenda. Ja, VU stängde in sig i TVÅ DAGAR, sedan åkte Juholt hem och sov på saken – i Oskarshamn. Därefter fattade han själv beslutet, som han hade tänkt på en längre tid – innan VU stängde in sig och diskuterade saken i TVÅ DAGAR.  Carin Jämtin, jag kan sträcka mig så långt som att säga att jag föraktar dig. Du trassliga, oärliga lättgenomskådade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0