Kul! (relativt sett)

Känner mig lite stel i både kropp och sinne, jag är trött på årstider.  Kul med Lionel Richie i Skavlan imorrn! Jag hatar i och för sig Skavlan och Norge, men jag vill inte sträcka mig så långt som att skriva att jag hatar Lionel Richie. Han har förföljt mig genom åren.

Från Henrik Schyfferts entusiastiska utlottande av Lionel Richie-biljetter, via upplysningen om att han blev utsedd till "världens vitaste neger", via upptäckten att han(Lionel! "Världens vitaste neger"!) i och med Commodores bidragit med några(inte jättemånga) riktigt bra låtar till musikhistorien, via Simple Life, till dess att han stod där livs levande framför mig! Och jag kunde bara tänka på det här med världens vitaste neger, och undra var tusan jag hade hamnat någonstans egentligen.

Vi behöver mer, inte mindre, sånt!

Men det är 2012, och vi refererar vad människor skriver på Twitter, och låtsas som om att det inte är fullständigt värdelöst och ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0