Frossa i föredettingar

Om någon fortfarande känner att de orkar läsa om den här gamla dammiga skivan så har Neil McCormick idag skrivit en bra text, dock utan några direkt nya infallsvinklar.
Nu är ju liksom en av sporterna att försöka hitta den minst bedrövliga autotune-varianten det är sannolikt att man får beställa cocktails till(och köa på Burger King till...) i sommar. Det har ju i min högst subjektiva värld varit R Kellys bästa gren länge. Jag kommer ihåg när P3:s musikredaktör garvade högt när jag hoppfullt frågade om det fanns någon möjlighet att I´m a Flirt (för "bra" enligt honom tydligen) kunde få bli sommarplåga 2007. I år har R Kelly tydligen plockat fram den här från sitt dåliga och bortglömda album från förra året som han inte ens satte en titel på. Så dåligt var det(men alltså ganska bra jämfört med mycket annan dynga).

Apropå Stones i Daily Telegraph. Det här var väl på tiden. Nu ska de bara officiellt splittras också så är jag nöjd(jämför fräschören i eftermälet hos gemene man jämfört med exempelvis Beatles...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0